به دستور وزارت محترم دفاع جمهوری اسلامی ایران"

 

جهت ساماندهی به سلاحهای ورزشی که در ورزشهای مختلف از قبیل تفنگ های ساچمه ای، تیر و کمان و سلاح های هنرهای رزمی استفاده می شود، از تاریخ بیستم مرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و سه، شمشیرهایی که برای ورزشهای رزمی مورد استفاده قرار می گیرد فقط برای اعضای رسمی آکادمی کن جوتسو ایران مجاز بوده و افرادی که عضو آکادمی کن جوتسو ایران نباشند و کارت مخصوص آکادمی را نداشته باشند به هیچ عنوان نمی توانند این شمشیرها را در اختیار داشته و از آنها استفاده نمایند. بدین منظور آکادمی کن جوتسو ایران در نظر دارد جهت ساماندهی به این مهم تمامی شمشیرهایی که در اختیار اعضای آکادمی می باشد را درج کد نموده و در کارت مخصوص آکادمی ثبت نماید.

ورزشکارانی که در دیگر سبکهای رزمی ژاپنی فعالیت دارند می توانند عضو آکادمی شده و کارت مخصوص آکادمی کن جوتسو ایران که کد شمشیر در آن درج شده است را تهیه و از آن شمشیر فقط در فعالیتهای ورزشی استفاده نمایند.

همچنین قابل ذکر است این شمشیرها فقط می بایست در میادین ورزشی، باشگاهها، مسابقات ورزشی، استاژهای آموزشی و فعالیتهای تعریف شده مربوط به تربیت بدنی مورد استفاده قرار گیرد و در غیر اینصورت با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

 

روابط عمومی آکادمی کن جوتسو ایران

بوشی کان

 

 

نشانی آکادمی مرکزی کن‌جوتسو ایران
تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان صرافها، کوچه کنعانی مقدم شرقی، پلاک ۱۰، برج فرشته
همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب